Własny serwis www pozwoli Ci nie tylko wygenerować wyższe zyski, ale również znacząco ograniczyć koszty reklamy. A to, zwłaszcza dla małych i średnich firm może mieć ogromne znaczenie. Dzięki stronie będziesz mógł skutecznie budować i utrzymywać długofalowe relacje z klientami, prezentować swoją ofertę oraz informować odbiorców o nowych produktach i usługach.
Atrakcyjna, przyciągająca uwagę strona pozwoli Ci także zwiększyć przewagę konkurencyjną i wyróżnić się na tle podobnych firm w Twojej branży.
Dlaczego warto mieć własną stronę internetową?
Wraz z popularyzacją internetu, sprzedaż produktów i usług online staje się coraz bardziej powszechna. Jak pokazują badania, aż 87% polskich internautów szuka w internecie informacji na temat interesujących ich towarów.
Posiadając stronę internetową dasz się znaleźć tysiącom potencjalnych klientów. A to przełoży się na większą sprzedaż, poprawę rozpoznawalności marki i finansowe profity.

Krok pierwszy

Krok drugi

Krok trzeci

Krok czwarty
Masz stronę internetową na WordPressie?
Zaopiekujemy się nią!

Ustalenie wymagań dotyczących wyglądu i funkcjonowania strony
Pierwszym krokiem do stworzenia strony internetowej powinno być określenie wymagań w zakresie wyglądu oraz funkcjonalności serwisu. Pamiętaj, że poruszanie się po witrynie powinno być jak najbardziej intuicyjne i nieskomplikowane. Najważniejsze podstrony i zawarte na nich treści uporządkuj tak, by użytkownik trafił do nich jak najszybciej. Bez konieczności „przedzierania się” przez zbędne informacje. Czy chcesz, aby strona miała formę prostej i przejrzystej wizytówki? A może zamiast niej wolisz bloga, na którym będziesz regularnie umieszczał nowe wpisy? Jeśli chciałbyś sprzedawać on-line swoje produkty, postaw na sklep internetowy. Dzięki niemu klienci będą mogli zakupić Twoje towary bez wychodzenia z domu. Wygodnie i komfortowo. Planując strukturę i funkcjonalności strony, postaraj się „wejść w buty” swojego klienta. Zastanów się czego oczekuje i jakie elementy strony są dla niego ważne (może być to np. forum dyskusyjne czy galeria zdjęć). Przemyśl również kwestię kolorystyki i elementów graficznych strony.

Przedstawienie projektu graficznego i naniesienie poprawek
Znając Twoje preferencje i potrzeby, twórca strony przygotuje zgodny z nimi projekt graficzny. Jego przedstawienie to pierwszy moment, w którym będziesz mógł zobaczyć swoją stronę na ekranie komputera. Pamiętaj, że dobra strona internetowa powinna być przede wszystkim przejrzysta, funkcjonalna i przyjazna użytkownikom. Zanim zaakceptujesz projekt upewnij się, że serwis spełnia takie właśnie wymagania. Jeśli chcesz przykuć i zatrzymać uwagę internauty zadbaj również o to, by posiadał oryginalne, odróżniające go od konkurencji elementy. Może to być ciekawa grafika, nietypowa kolorystyka lub niedostępne u konkurencji funkcjonalności.

Tworzenie strony internetowej w oparciu o CMS
Strony internetowe, tworzone w systemie CMS (content management system) to świetne rozwiązanie dla osób, które nie posiadają profesjonalnej wiedzy z zakresu informatyki i programowania. System CMS pozwala na samodzielne edytowanie zawartości strony, wprowadzanie drobnych poprawek, dodawanie zdjęć, video i tekstów oraz kompleksowe administrowanie serwisem. Tworzone przez nas strony mogą zostać zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki google oraz przygotowane pod pozycjonowanie stron internetowych.

Dostosowanie strony internetowej do urządzeń mobilnych
Rosnąca popularność i rozwój cyfrowych technologii sprawiają, że coraz więcej osób korzysta z internetu przy użyciu smartfonów i tabletów. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom warto dostosować stronę www do urządzeń mobilnych. Po to, aby przeglądanie serwisów, robienie zakupów w internetowych sklepach czy czytanie najnowszych newsów było wygodne i komfortowe. Jak pokazują statystyki, aż Aż 74% użytkowników mobilnych po wejściu na stronę www nieprzystosowaną do urządzeń mobilnych opuszcza ją. Jeśli chcesz uniknąć takiego scenariusza, koniecznie dostosuj swój serwis do wymogów współczesnego rynku. Responsywna strona internetowa umożliwi Ci szybkie i łatwe dotarcie do odbiorcy, korzystającego z urządzeń mobilnych. A tych z każdym rokiem przybywa. W styczniu 2017 roku ruch na stronach internetowych, wygenerowany przez użytkowników smartfonów wzrósł aż o 30 proc! (w porównaniu z ubiegłym rokiem). To ogromna szansa na zdobycie nowych klientów, poprawę wizerunku marki i zwiększenie zysków.