Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych dla lokalnych biznesów na terenie Puław, Zwolenia, Lipska, Ostrowca Świętokrzyskiego i okolic. Przed rozpoczęciem działań pozycjonujących przeprowadzamy pełny audyt strony pod kątem wyszukiwarki Google. Po zoptymalizowaniu strony rozpoczynamy kampanię mającą na celu zwiększenie ruchu na wybranej stronie internetowej. Pierwsze efekty widoczne są po około miesiącu od rozpoczęcia działań.
Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych jest ważne?
Posiadanie atrakcyjnej, przykuwającej uwagę strony internetowej to obecnie zbyt mało, aby zdobyć nowych klientów, zwiększyć przewagę konkurencyjną i pomnożyć zyski.
Bez wdrożenia dodatkowych działań nikt nie dowie się przecież o jej istnieniu.
Najlepszym sposobem na zwiększenie widoczności serwisu i dotarcie do potencjalnych klientów jest pozycjonowanie.
Jak pokazują statystyki, głównym źródłem pozyskiwania klientów dla firm z sektora MŚP są zapytania otrzymane przez stronę www. Właśnie dlatego pozycja strony w wynikach wyszukiwania jest niezwykle ważna dla zwiększania sprzedaży.

Krok pierwszy

Krok drugi

Krok trzeci

Krok czwarty

Ustalenie warunków i wybór fraz
Pierwszym etapem procesu pozycjonowania jest wybór słów kluczowych. To właśnie one są podstawowym determinantem sukcesu działań marketingowych, związanych z pozycjonowaniem. Wybierając słowa kluczowe, postaraj się „wejść w buty” swojego klienta. Zastanów się, jakie słowa może wpisać w wyszukiwarkę, szukając Twojego produktu lub usługi. Weź pod uwagę również, że wiele osób zamiast konkretnego produktu szuka rozwiązania swojego problemu. Zmagający się z problematyczną cerę nastolatek, zamiast frazy „żel na wypryski” może zapytać Google o „skuteczny sposób na leczenie trądziku”. Zwłaszcza w przypadku małych i średnich firm, działających na rynku lokalnym ogromnie ważne jest uwzględnienie miasta, rejonu czy dzielnicy i dodanie jej do listy słów kluczowych, np. serwis skuterów Lipsko.

Przeprowadzenie audytu SEO
Audyt SEO to raport, opracowany na podstawie analizy strony internetowej. Jego objętość wynosi zazwyczaj od kilku do nawet kilkudziesięciu stron A4.
Raport dostarcza informacji na temat mocnych oraz słabych stron serwisu pod kątem jego pozycji w wyszukiwarce. Przekazuje również szereg rad i wskazówek, których wdrożenie poprawi widoczność strony w Google. Dodatkowym atutem zmian optymalizacyjnych jest poprawa przejrzystości i funkcjonowania strony internetowej.
Dobry audyt SEO powinien uwzględniać:
- poprawny dobór tytułów (title) oraz opisów (meta description) dla poszczególnych podstron;
- dostosowanie strony do urządzeń mobilnych;
- analizę słów kluczowych;
- analizę linków przychodzących;
- sprawdzenie poprawności adresów URL;
- zbadanie tempa ładowania strony www;
- poprawne rozmieszczenie nagłówków (H);
- zgodne z przyjętymi standardami ustawienia przekierowań wewnątrz serwisu;
- przygotowanie komend i wytycznych dla robotów Google.
Audyt warto przeprowadzić przed planowanym procesem pozycjonowania.

Optymalizacja całej witryny
Optymalizacja strony internetowej to kluczowy element skutecznego pozycjonowania.
Optymalizacji poddawane są zarówno elementy budowy strony, jak również zamieszczone na niej treści (i słowa kluczowe) oraz grafiki. Proces ten należy przeprowadzić na podstawie i zgodnie ze wskazówkami zawartymi w raporcie z audytu SEO.
Optymalizacja kodu strony może zostać przeprowadzona pod kątem:
- czasu ładowania strony
- zgodności ze standardami wyszukiwarek
- wyświetlania strony na wyższych pozycjach wyszukiwania
Dzięki optymalizacji Twój serwis, blog czy sklep internetowy:
- osiągnie wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania
- będzie szybciej zaindeksowany przez roboty Google, dzięki czemu stanie się bardziej przyjazny użytkownikom
- będzie wolny od błędów konstrukcyjnych, które mogą ograniczyć potencjał pozyskiwania ruchu z wyników wyszukiwania

Proces pozycjonowania
Fachowo przeprowadzony audyt, optymalizacja witryny oraz kampania pozycjonująca pozwolą odczuwalnie poprawić widoczność Twojej witryny w wyszukiwarkach. A to przełoży się na zwiększenie ruchu na stronie, skuteczne budowanie wizerunki marki i pozyskanie nowych klientów. Pamiętaj, że prowadzenie kampanii pozycjonującej jest procesem długofalowym. Zwłaszcza, jeśli zależy Ci na tym, aby nie tylko osiągnąć, ale również utrzymać topową pozycję w Google. Pierwsze efekty działań pozycjonerów możesz zauważyć nawet po 3-4 tygodniach. Na bardziej spektakularne sukcesy będzie trzeba poczekać kilka (3-4) miesięcy. Im wyżej w wyszukiwarce znajdzie się Twoja strona, tym niższe pozycje osiągną Twoi konkurenci. A to oznacza dla Ciebie przewagę konkurencyjną i szansę na osiągnięcie pozycji lidera w branży.